DIT31

Tesztpad Diesel porlasztók tesztelésére

Katalógus:

 

Diesel próbapad hagyományos, kétfokozatú, és közös nyomócsöves "Common Rail" porlasztókhoz

Az egyetlen próbapad, ami három különböző elven működő dieselporlasztó ellenőrzésére alkalmas (hagyományos, duplarugós és közös nyomócsöves). A kezelőnek csak a megfelelő tesztprogramot kell kiválasztania.

A DIT31 fel van szerelve egy 3 literes főtartállyal és egy 15 mikrométeres papírszűrővel.

Hogy a főtartály tiszta maradjon, a használt tüzelőanyagot gyűjtőtartály fogja fel, ami megfelelő leeresztő szerkezettel van ellátva a tisztítás megkönnyítésére. Kizárólag ISO 4113 szerinti kalibráló folyadékkal használható. A nagyméretű porlasztási tér lehetővé teszi a sugárkép és a porlasztófuratok tiszta és biztonságos megfigyelését minden egyes befecskendezéskor. A porlasztási térben a berregés láthatóságát javítja a beépített 12V-os halogénlámpa. A gőzöket a berendezés elszívja a beépített szűrőrendszeren keresztül.

Az átfolyás beállítása. A kezelő ezzel a karral tudja beállítani a szivattyú által szállított gázolaj mennyiségét a porlasztó értékelésekor, a legkritikusabb működési feltételek között is.

Mért értékBeépített nyomtató

A nyomás a kijelzőről olvasható le 1500 bar-ig, 1 bar felbontással. Pontosság: ± 0,1% PSI-skála is választható. Az időt a megfelelő kijelző mutatja. A résolajveszteség értéke másodpercben látható, automatikus méréshatár-beállítással 0,01-től 99,9-ig. A közös nyomócsöves porlasztók befecskendezési idejét msec-ban jelzi ki, automatikus méréshatár-beállítással 1/10-től 99,9-ig. A mérési eredmények bármikor legörgethetők a képernyőn.

Beépített nyomtató készíti a vizsgálati jelentést, ami testreszabott lehet, cégadatokkal, dátummal, időponttal.

Sűrített levegő vezeték

Az állandó vizsgálati feltételek és a mérések megismételhetőségének biztosítására, a DIT31 adagolórendszere pneumatikus működtetésű.
A tiszta sűrített levegő ellátás belépő nyomásigénye 8-10 bar.
A pneumatikus kör két különböző ágon teszi lehetővé a gázolajnyomás beállítását:

  • Kisnyomású, a hagyományos és a kétfokozatú porlasztókhoz (700 bar)
  • Nagynyomású, a közös nyomócsöves porlasztókhoz (1400 bar).

A maximális befecskendezési nyomás a DIT31 sűrített levegő ellátásától függ: 1400 bar is lehet, 10 bar nyomású sűrített levegő bemenettel. Különleges alkalmazásokhoz magasabb értékek is elérhetők nyomásfokozó használatával.

A porlasztó csatlakoztatásaPneumatikus befogó

A pneumatikus befogóval gyorsan lehet rögzíteni a 10-32 mm átmérőjű dieselporlasztókat. Tartozék az alakra hajlított csőkészlet M12 és M14 anyákkal (2000 bar-ig ).

A porlasztó átöblítése

A DRAIN gomb megnyomására egy bőséges gázolajadag bevezetésével kitisztítható a porlasztó. Az átöblítés eltávolítja a szennyeződést és helyreállítja a fúvóka működését.

Hagyományos DieselporlasztókHagyományos diesel porlasztók

A DIT31 megfelel az ISO 8984-1 szabványnak, mely meghatározza az alapkövetelményeket a porlasztókon végzett következő vizsgálatokhoz:

  • Fúvóka nyitónyomás
  • Ütemezett (porlasztás)
  • Szelepülés szivárgása
  • Résolaj visszafolyás ideje.

Ezek a vizsgálatok nagyon egyszerűen és pontosan elvégezhetők, függetlenül a kezelő személyétől. Ráadásul a számértékek a vizsgálat bizonyítékaként kinyomtathatók

Kétfokozatú DieselporlasztókKétfokozatú diesel porlasztók

A DIT31-gyel éppúgy lehetséges a kétrugós porlasztók vizsgálata, mintha hagyományosak lennének; az egyetlen különbség az, hogy a "2 SPRING" gombot kell megnyomni a vizsgálat előtt. Ebben az üzemmódban a DIT31 az első rugó működési szintjéig növeli a nyomást, majd automatikusan indítja a második rugót vizsgáló funkciót. A porlasztás után a DIT31 kiszámítja a visszafolyás idejét. A vizsgálati eredmények a kijelzőn láthatók vagy kinyomtathatók vizsgálati jelentés formájában. Bármely pillanatban lehetőség van a fúvóka átöblítésére a „DRAIN” gomb megnyomásával

 

Közös nyomócsöves (common rail) porlasztók

A DIT31 fejlesztése a közös nyomócsöves porlasztók vizsgálatát is lehetővé teszi, bár ehhez a funkcióhoz csatlakoztatni kell a TC38 kiegészítő egységet, ami szinkronizálja a dízelporlasztó működtetését az elektronikus befecskendezési jellel.
Ez a funkció programkártyák használatával aktiválható, melyek minden szükséges paramétert tartalmaznak. Így a kártyák támogatják a többlépcsős porlasztási módot (előbefecskendezés, főadag, utóbefecskendezés) minden egyes befecskendezésnél.
A részletek alapos leírása külön prospektusban található. Alapcsomagként a DIT31 a következő speciális programokkal van felszerelve:

  • Résolajveszteség vizsgálata
  • Ütemezett vizsgálat (automatikusan működteti a TC38)
  • Porlasztás-vizsgálat  bármilyen nyomásszinten (kézi működtetéssel)
  • Sugárkép
  • Szelepülék szivárgásvizsgálata

Érdeklődés